Extrémní dojezd - tyto dvě slova nejvíce vystihují elektrokolo Apache Hupahu MX1 400. Díky úspornému motoru Bafang M400 s točivým momentem 80 Nm a vysokokapacitní baterii 840 Wh můžete absolvovat dlouhé cyklovýlety bez strachu, že zůstanete stát v kopci s prázdnou baterií. Celý systém elektrokola pracuje na 48 V, čímž se zvyšuje efektivita využití baterie a nabízí až o ¼ vyšší dojezd než konvenční systémy s 36 V. Pokud se baterii rozhodnete nabíjet mimo kolo, není problém ji snadno vyjmout a přenést kamkoliv bude potřeba. O spolehlivé a plynulé řazení se zde stará čistá sada Shimano 1×9 rychlostí.
Elektrokola Apache osazujeme uzavřeným systémem Bafang - motor, baterie, displej, řídící jednotka, elektrické kabely a nabíječka od jedné firmy (podobně jako systém BOSCH). Kompletní systém Bafang je dlouhodobě testován a certifikován výrobcem jako funkční celek, který dohromady funguje mnohem lépe, stabilněji a s vyšším výkonem a dojezdem, než když je složen z komponentů od různých výrobců.
Efektivita a spolehlivost jsou hlavními znaky motoru Bafang M400. Svojí extrémní odolností je motor přízpůsoben každodennímu používání a díky výkonu 250 W a točivému momentu 80 Nm také disponuje dostatečnou výkonností pro zdolávání všech cílů při jízdách kopcovitou krajinou i na cestách městem. Jízdu si navíc užijete ještě více díky integrovanému torznímu snímači, který reguluje výkon motoru podle síly a intenzity šlapání, jízda je tak příjemně plynulá a přirozená.
Parametry | |
---|---|
Výkon | 250 W |
Max. točivý moment | 80 Nm |
Max. rychlost asistence | 25 km/h |
Hmotnost | 3,9 Kg |
Ostatní | Senzor otáček a torzní senzor, 5 stupňů přípomoci + Walk asistent |
Použití tovární baterie Bafang přizpívá k vyšší efektivitě celého systému, než při použití baterií od jiných výrobců. Elektrokolo tak funguje spolehlivějí a disponuje vyšším výkonem a delším dojezdem. Součástí je také ochranný kryt, který brání mechanickému poškození baterie.
Novinkou a velkým benefitem baterií Bafang 840 Wh je použití 48 V architektury baterie. Oproti 36 V bateriím je hlavní výhodou větší zásoba energie při stejně velké kapacitě baterie. Na celý systém je také kladena menší proudová zátěž, díky čemuž dokáže motor využívat energii efektivněji a méně se zahřívá.
Parametry | |
---|---|
Kapacita baterie | 840 Wh / 17,5 Ah |
Napětí | 48 V |
Hmotnost | 4,3 kg |
Doba nabíjení | 7 h (3 A) |
Elegantní a moderní design displeje efektivně zobrazuje klíčová jízdní data prostřednictvím vysoce kontrastní LCD obrazovky. Tento typ displeje přináší čitelnost bez ohledu na denní dobu a spolehlivě sděluje důležité informace také při jízdě na přímém slunci. Díky použití kvalitních těsnících prvků disponují LCD displeje Bafang ochranou IP65 a jsou zkonstruovány tak, aby obstály i v náročných podmínkách. USB výstup v zadní části slouží pro připojení externího zařízení, které je možné při zapnutém systému nabíjet.
E-bike | |
---|---|
Systém | Bafang 48 V |
Motor | Bafang M400, 80 Nm |
Baterie | integrovaná, Bafang 840 Wh / 17,5 Ah, 4,3 kg |
Displej | barevný, Bafang LCD C18 |
Nabíječka | Bafang 3.0 A, 670 g |
Rámová sada | |
Rám | Apache Hupahu Bafang Al |
Barva | černá |
Velikosti | S, M, L |
Vidlice | pružinová RST Omega LO |
Zdvih vpředu | 100 |
Pohon | |
Počet převodů | 1x9 |
Měnič převodů | Shimano Altus RD-M2000-SGS, Shadow |
Řazení | Shimano Acera SL-M3000, Rapidfire Plus |
Kliky | Bafang 170 mm, 40 z. |
Kazeta | Shimano CS-HG200, 11-36 z. |
Řetěz | KMC e9 |
Brzdy | |
Brzdové páky | hydraulické Shimano BL-MT201 |
Brzdové třmeny | hydraulické Shimano BR-MT200 |
Brzdové kotouče | Shimano SM-RT26 (180 / 160 mm) |
Komponenty | |
Řídítka | Apache Al 31,8 x 720 mm, zvýšení 25 mm |
Představec | Apache Al 31,8 x 80 mm, 7° |
Hlavové složení | semiintegrované tapered, 44/56 mm |
Gripy | Herrmans LR |
Sedlo | Selle Royal Vivo Ergo |
Sedlovka | pevná Apache Al, ø 30,9 x 350 mm |
Pedály | Al platformové |
Zapletená kola | |
Velikost kol | 29" |
Přední náboj | Joytech QR |
Zadní náboj | Joytech QR |
Ráfky | Taurus 36H, dráty ø 2,3 mm |
Pláště | WTB Ranger 29 x 2,4 |